.

Sunday, April 25, 2010

Hamas upset at Reuters for publishing a Shalit ad

10million.org, an Austrian-based organization that offers a $10 million award to anyone who provides accurate information leading to the freeing of Israeli prisoners, placed an ad in the Arabic Reuters news service web page asking for information on the whereabouts of Gilad Shalit.

This greatly upset Hamas, which blamed Reuters for being "pro-Israel" and says that the wire service loses credibility by publishing such an ad.

Hamas also announced that the ad undermines their "national" security, and since Reuters is based in Britain, it proves that the British are Zionist and have been since the Balfour Declaration.